onsdag 17. oktober 2012

Grønnvatnet, Bjugn

Har vært på Grønnvatnet med vesla i bæreselen og hunden Astrid vassende i alt av gjørme hun kunne finne!..
Fin tur, lengre enn jeg huska fra ungdomsskolen, men det er noe med det å ha noen å snakke med på tur altså man merker ikke at det er like langt da! :-)
Gjørmete tur enkelte steder, men det er ordna med planke-sti mange av stedene (over myra).

Trykk på bildene får å få de større!

Info-tavla


Kart over området.
 
Alle veier fører til....?

Godt skilta ;-)

Kart over de forskjellige rutene man kan gå i samme område.

''Ta trappa istede for heisen'' er det ikke det man gjør for å komme i bedre form, sies det på reklamen?
Utsikt Bjugnfjorden

Gapahuk!

Hmm...er det naturen eller folk som har gjort hærverk tro?..

Boksen med boka var godt gjemt! Ser du den?

Parkering: Ved 'Reitan', står ett skilt i 80sonen mellom Ørland/Bjugn (akkurat forbi Ervika). Men om man ser på det blå kartet lengre opp så er det flere steder man kan gå ifra f.eks travbanen på Klakken.

Bæretur! Og gode, vanntette sko/støvler, myr og gjørmete flere steder og på oppstigninga må man gå i en liten bekk...! Større barn kan klare denne turen vil jeg tro ;-)



Nå blir det noen dager fri for meg med lange turer..bekkenløsninga har prøvd seg på å være med på de to siste turene mine noe jeg ikke er intressert i selv.  Det blir heller noe turmat/mat på bål fra meg ;-)

-Elise.

1 kommentar:

  1. Da har æ og morfar vært på Grønnvatne så da fekk vi 4 generasjoner på rad i boka.Vi gikk fra travbanen.Slit m å få kommentert,men på anonym går d.

    Mora de

    SvarSlett