fredag 12. oktober 2012

Gapahuk Lyngrabben, Bjugn

Har hatt med meg mine to minste for å besøke gapahuken til Lyngrabben barnehage i Botngård.
Gapahuken er inne på barnehagens område, 2åringen syntes selvsakt alle lekene var mye mer spennende enn å bli med meg igjen ;P
Gapahuken, stien man ser til venstre er stien tilbake til barnehagen.
 
 
Jeg trilla det lille stykket, litt kronglete sti men det gikk ;)

'Utsikta'

2åringen fant seg spade og bøtte der noe som var meget populært, men tok seg jo noen pauser for kakao&hjemmemixa tursnacks også ;)
Edderkopp!
(ironisk nok står det spider på regnjakka ser jeg nå!)

Denne var veldig spennende! :)

Framkomst: Se etter skilt mot legekontoret i Bjugn, så er Lyngrabben barnehage rett over veien der :)
Gapahuken er bak barnehagen, litt bortgjemt ;)

Fin gapahuk, men man merker jo at man egentlig sitter midt i ett boligfelt.

-Elise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar